זמן קריאה: 2 דקות

אתה מחכה לנופש הזה כבר הרבה זמן. הזמנת כרטיסי טיסה, שכרת רכב לשבוע, וכל מה שנשאר זה למצוא חדר במלון. 

אתה יושב במשרד, מסתכל ימינה ושמאלה, ורואה שהשטח פנוי, הבוס לא בנמצא. החיפוש אחר מלון מתחיל! אתה גולש באינטרנט ותר אחר המלון המושלם… 

לפתע בוקעת מן המחשב שלך מוזיקת אווירה רגועה אך רועשת בעוצמה שלא ידעת שהספיקרים של המחשב שלך מסוגלים להפיק.    

התסריט הזה אינו שייך לעולם הקולנוע, הוא שייך למציאות שלנו. וזו רק סיבה אחת מדוע לא מומלץ לשים מוזיקה וסאונד המקבלים את פניי הגולש מיד עם היכנסותו לאתרך. ההתקדמות הטכנולוגית המהירה מאפשרת לבעלי אתרים לקדם את פניי הגולש בפסי קול למיניהם: במוזיקות שונות ומשונות, בקריינות, בקליפים ובקטעי וידאו אור-קוליים מדהימים. אולם לא תמיד אנחנו הגולשים, גולשים דווקא מן הבית או מהחדר הפרטי שלנו. פעמים רבות אנחנו גולשים ומחפשים אחר מידע דווקא במקומות "לא ראויים", כגון בעבודה, בספרייה וכו', ואין לנו כל רצון לחשוף את מעשינו ברבים.  

סיבה נוספת מדוע לא כדאי לקדם את פניי הגולשים במוזיקה טמונה בהנחה שלאנשים שונים טעם שונה במוזיקה. כן, כן ייתכן מאוד ששמתם מוזיקה באתרכם שאינה עולה בקנה אחד עם טעמו של 50% מהגולשים שלכם וכך בעצם הפסדתם והברחתם לקוחות או לידים פוטנציאלים. 

 אז אם אתם באמת מרגישים שאתם חייבים לשים מוזיקה באתרכם וזה בסדר, לפחות בעייני. מה שאני מציעה זה שתהפכו אותה לאלמנט אופציונאלי. כלומר, גולש שמעוניין לגלוש באתר ולשמוע את המוזיקה שלכם, או מעוניין לראות את הווידיאו קליפ שיצרתם במיוחד בעבורו – יוכל ללחוץ על קישור שיוביל אותו לסאונד, למוזיקה או לוידאו.