חדשות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אסטרטגיית SEO לשוק הבינלאומי
במסגרת השתתפותי בכנס seo rally לקחתי חלק בהרצאה של לירז פוסטן וסדנה של רן מגל – שתיהן עסקו בקידום אתרים

גוגל חדשות: עדכוני יוני 2021 ל-Google News
במהלך חודש יוני 2021, פרסמה גוגל שני עדכונים מעניינים בתחום החדשות. עדכונים אלו מסבירים את החשיבות של הצגת חדשות רלוונטיות

גוגל רכב – תחום חדש שגוגל נכנסת בכל הכח!
לאחר שבחודש דצמבר 2018 פרסמנו כאן כי גוגל שיפרה את מנוע וממשק החיפוש של טיסות ומלונות, כעת יש ניצנים ורמזים

דחייה בהפעלת אלגוריתם חווית הגולש של גוגל ודו"ח חדש ב-Search Console
גוגל הודיעו אתמול כי הם דוחים את הפעלת אלגוריתם חווית הגולש שלהם. העדכון הוכרז בחודש נובמבר 2020, וקיבל את השם

גוגל מעבירים את הפוקוס מתוכן גולשים לתכני מערכת בתחום ביקורות המוצר
Product Reviews Update גוגל הודיעו לפני מספר ימים כי הם ביצעו עדכון במערכת הדירוג שלהם, המעניק משקל רב יותר לביקורות

סוף סוף! פילטור עם Regex ושיפור דוחות ההשוואה ב-Search Console
זה לקח זמן, יש שיגידו יותר מידי זמן, אבל גוגל פרסמה ב-07/04/2021 כי ניתן להשתמש בפילטור של regex בדוח ה-performance

כלים מומלצים לקידום אתרים – כלי ה-SEO שאתם חייבים להכיר
קידום אתרים (SEO) הפך עם השנים לתחום נרחב, מורכב ומאוד מתקדם טכנולוגית. היום כדי להגיע להישגים טובים ולשמר אותם לאורך

5 שיטות עבודה מומלצות של גוגל לקידום סרטוני וידאו
ב-17/3/2021 התפרסם פוסט בבלוג Google Search Central בו גוגל המליצה על 5 שיטות עבודה שמומלץ לפעול לפיהן על מנת שסרטוני

חדש! שיוך חשבונות גוגל במקום אחד ב-Search Console
ב-22/02/2021, גוגל הודיעה על פיצ'ר חדש שניתן לבצע במערכת Search Console בשם “associations”. בפיצ'ר זה ניתן לחבר חשבונות גוגל אחרים

עדכון גוגל לעמוד תוצאות חיפוש תמונות – שכפולים וכוונת גולש
ב-11/02/2021, פרסמה גוגל בחשבון הטוויטר Google SearchLiasion כי במהלך חודש נובמבר 2020, גוגל ביצעה שני שינויים חשובים בהצגת תוצאות של

גוגל הוסיפו ב-Search Console מידע מהכרום על כניסות דרך ה-Discover
בתחילת חודש פברואר 2021, גוגל הודיעו בבלוג Search Central כי אזור ה-Discover ב-Search Console כעת מציג מידע לא רק מהאפליקצית

google תתחיל להשעות אתרי איקומרס שיציגו מחיר גבוה יותר בקופה
google הודיעה כי החל מה-6 באפריל 2021 אתרים בהם יוצג מחיר גבוה יותר לגולש במהלך תהליך הרכישה, מהמחיר שהוצג ב-google