מרכז המידע של SEO ישראל

המקום ללמוד על קידום אורגני ושיווק דיגיטלי

קישורים יוצאים

אחת השאלות השנויות במחלוקת בין מומחי קידום אתרים היא השאלה "האם קישורים יוצאים מן האתר שלי אל אתרים אחרים מועילים או מזיקים לי?" הוצאת קישורים

קרא עוד »

עדכון פינגווין

עדכון פינגווין הינו עדכון אלגוריתם חשוב, אשר הושק לראשונה ב-24 לאפריל 2012, במטרה להעניק יתרון לאתרים איכותיים ולפגוע בדירוגם של אתרים אשר מייצרים ספאם ונוקטים בשיטות קידום אתרים פסולות.

קרא עוד »

ספאם

בעת ביצוע קידום אתרים במנועי חיפוש, לעיתים חשוב יותר לדעת מה לא לעשות מאשר מה כן לעשות. מנועי החיפוש שמים דגש מיוחד על איכות תוצאות

קרא עוד »

חישוב pagerank

  אחד הנושאים החשובים להבנה על-ידי מנהלי אתרים הוא דרך חישוב מדד חשיבות הדף (PageRank). עם זאת, נושא זה אינו פשוט, ודורש הבהנה מסויימת בתחום.

קרא עוד »

אפקט ארגז החול

  תאוריית ארגז החול הוא שם שניתן על ידי מקדמי אתרים לתופעה בלתי מוסברת ושנויה במחלוקת, שהחלה להשפיע על תוצאות החיפוש של גוגל בסביבות אמצע שנת 2004.

קרא עוד »

אלגוריתם הילטופ

בסוף שנת 2003 הוכנס לשימוש אלגוריתם הילטופ (Hilltop Algorithm) ששימש לסיוע בדירוג תוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל. הדעות חלוקות לגבי הזמן המדויק בו הוכנס האלגוריתם לשימוש

קרא עוד »

אלגוריתם TrustRank

לאורך שנים היה אלגוריתם PageRank של גוגל מרכזי מאד בקביעת מיקומים של אתרים במנוע החיפוש. הבעיה הייתה שבעלי האתרים ומקדמי האתרים הבינו זאת, והתחילה פעילות

קרא עוד »

איכות קישורים

לאורך השנים היה נושא הקישורים הנכנסים אל האתר מאתרים אחרים אחד החלקים המשמעותיים ביותר בקביעת מיקומיו של אתר בתוצאות החיפוש. אחת הדרכים בה קבעו מנועי

קרא עוד »

אופטימיזציה של pr

  המטרה של אופטימיזציה של PR היא לתעל את ה-PR של האתר אל הדפים בהם הוא הכי נחוץ (הדפים שבהם אתם משקיעים את מירב מאמצי

קרא עוד »

קידום אתרים במובייל

  שנת 2013 הייתה שנה חזקה מאוד עבור מכשירי הסמארטפון ברחבי העולם וישראל במיוחד: בשנה האחרונה ישראל התמקמה במקום ה-12 בעולם באחוז החדירה של טלפונים

קרא עוד »

קובץ robots.txt

חלק נכבד מרובוטי סריקה שפועלים כיום יחפשו את הקובץ robots.txt בספרייה הראשית של האתר שלכם(https://www.seoisrael.co.il/robots.txt). קובץ זה אמור לסייע להם להחליט לאילו חלקים באתר הם אמורים

קרא עוד »

תג קנוניקל – Canonical

כמעט ואין אתר שלא קיימת בו בעיה מהותית של תוכן משוכפל. כפילות תוכן יכולה לפגוע במאמצי קידום האתר, ולגרום לניצול לא יעיל של משאב הסריקה

קרא עוד »
עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן