חדשות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי
חדש! דוחות דמוגרפיה ותחומי עניין בגוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס שחררו עדכון מעניין ומרענן, שהעלה חיוך על פניי ותחושה עזה של סקרנות אנליטית. הכירו את דו"חות הדמוגרפיה ותחומי
בקרוב בישראל – מעקב המרות בין מכשירים של גוגל אדוורדס
עוד כנס גוגל. הצצתי לבופה ארוחת הבוקר במשרדי חברת גוגל וכרגיל ריירתי את דרכי לכיסא באולם ההרצאות. המרצה הראשון כבר
מהו החלק שלך בעוגה?
האם אתם ממקסמים את היכולות של אדוורדס להביא לכם תנועה לאתר? האם אתם מפספסים תנועה רלוונטית? איך ניתן לגלות את
דוחות Search Funnels (משפכי חיפוש)
במאמר זה נבחן מהם נתוני "משפכי החיפוש", ה-Search Funnels, היכן ניתן למצוא את הנתונים הללו, וכיצד לעשות בהם שימוש נכון
הבשורה מפי גוגל אנליטיקס: Universal Analytics
גוגל שחררו לאחרונה גרסה חדשה לממשק האנליטיקס, אשר פתחה בפנינו צוהר לעולם חדש של הזדמנויות מדידה והבנה שיווקית. תכירו את
Adwords Enhanced Campains
מהם Enhanced Campains? Adwords Enhanced Campains (או בעברית מסעות פרסום מתוגברים) מקלים על חשיפה ממוקדת יותר של מודעות הפרסום בהתחשב
חדשות גוגל: כנס סוכנויות 31.01.2013
ביום חמישי ה- 31.01.2013 התקיים מפגש נוסף של גוגל עם סוכנויות פרסום וחברות קידום אתרים. במפגש הוצגו שני פתרונות חדשים
מנוע החיפוש החדש של פייסבוק – האם באמת לזה חיכינו?
אמנם לא הייתי שם, אך אני מניח שביום מסיבת העיתונאים של פייסבוק (ה-15 בינואר 2013), נפתחו בקבוקי השמפניה במשרדי גוגל,
Data Highlighter: כלי חדש לסימון מיקרו פורמט
מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט, זקוקים לעזרה של בעלי אתרים לצורך הבנת הסמנטיקה העדינה של התוכן באתר. לצורך כך, גובשו
In-Page Analytics: Enhanced Link Attribution
In-Page Analytics כבר הרבה זמן אנחנו יודעים שמעקב אחר לחיצות גולשים בדפי אתר היא אחת הבדיקות החשובות ביותר שצריך לעשות
מדיניות שיתוף ואחסון נתונים בגוגל אנליטיקס
משתמשי גוגל אנליטיקס שימו לב: גוגל עדכנו לאחרונה את מסמך תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, בכדי להבהיר כי משתמשי גוגל אנליטיקס
שיפורים עתידיים באנליטיקס לניתוח ה-ROI מהערוצים הדיגיטאליים
גוגל הכריזו לאחרונה על תכונה חדשה שתיכנס לממשק האנליטיקס של משתמשים נבחרים (כחלק מגרסת ה-Google Analytics Premium): כלי הקצאת הייחוסים